1402-12-02 12:54
481
0
88874
جانشین فرمانده سپاه نینوا:

رسانه‌ها خط مقدم جنگ ترکیبی دشمن هستند

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جنگ ترکیبی دشمن هستند، گفت: رسانه‌ها باید در برابر حق و باطل جایگاه و زمان را بشناسند و مجهز باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار سیدموسی حسینی امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان اظهار کرد: غرب منشاء قدرت را در تکنولوژی و ایدئولوژی می‌داند و مدعی است که قدرت خود را از تکنولوژی دارد اما در عین حال بر این باور است کشورهای مسلمان و در راس آن ایران، منشاء قدرتش ایدئولوژی است.

وی افزود: تمام ترس غرب این است که کشوری بتواند بین ایدئولوژی و تکنولوژی پیوند برقرار کند که در غیراینصورت شکست آن کشور به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست و ایران با پیشرفت‌هایی که در حوزه نانو و پزشکی، هوا فضا و ... به دست آورده در حال پیوند زدن این دو منشاء قدرت است از این رو باعث نگرانی غرب شده است.

* برای اقتدار ملی و امنیت کشور باید در انتخابات شرکت کنیم

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با تمام ابزارهایی که در اختیار دارند و از طریق جنگ شناختی با انقلاب اسلامی به مقابله بپردازند.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه برای اقتدار ملی و امنیت کشور باید در انتخابات شرکت کنیم، افزود: مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی همواره حضور چشمگیری داشتند، حضور در انتخابات مولفه قدرت کشورمان را بالا خواهد برد.

وی گفت: بسیاری از ما آرزوی حضور در سوریه و دفاع از حرم را داشتیم امروز به گفته حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و همه ما می‌توانیم به عنوان مدافع حرم در صحنه حاضر باشیم.

*رسانه‌ها در برابر حق و باطل مجهز و زمان‌شناس باشند

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هر کسی که ادعای همراهی مردم را دارد ولی در فضای مجازی انتخابات را تضعیف کند، کذاب است، شرکت در انتخابات دفاع از حرم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سردار حسینی بیان کرد: کسانی که در فضای حقیقی ادعای همراهی با مردم را می‌کنند و در فضای مجازی و تریبنوها انتخابات را تضعیف میکنند کذاب هستند

وی وظیفه رسانه‌های انقلابی را شناخت جریان رسانه‌ای دشمن و موضع‌گیری درست برشمرد و افزود: رسانه‌ها باید در برابر حق و باطل جایگاه و زمان را بشناسند و مجهز باشند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.